Translate in your language ;)

sâmbătă, 19 martie 2016

Un nou inceput

Aproape trei ani de la ultima postare a mea pe aici. :)
Multe s-au schimbat, putine m-au mai impresionat.
Haideti sa va zic asa, pe scurt, ce am mai facut in acest timp: m-am cumintit. :))
Privesc spre viitor si apreciez trecutul, traiesc clipa si iubesc. Iubesc mult, de la rasaritul soarelui si pana la salutul stangaci al unei persoane.
In ultimii ani am retrait experiente, am simtit pasiune, am respirat iubire. A fost uimitor.
Chill outside, naughty inside :) Am invatat sa traiesc clipa si sa simt prezentul ca ultim moment de pasiune.
Lucrurile s-au mai schimbat, iar despre asta o sa va povestec in curand.
De aceasta data, nu mai promit nimic, doar o sa postez.
Iar povestea continua....

Kiss & love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu